top of page
eurowoman_logo.png

Målgruppe

Eurowoman henvender sig primært til stilsikre og humoristiske kvinder i alderen 20-39 år, som elsker at vide alt om det nyeste - helst lidt før alle andre.

Danmarks bedste og mest læste modemagasin

Eurowoman har i 18 år gjort sit bedste for at inspirere sine læser hver måned.

Eurowoman viser hver måned det nyeste inden for mode, skønhed og livsstil. 

eurowoman.dk

Eurowoman er en integreret del af ALT.dk

Brugere: 1.314.909 pr. mdr. (ALT.dk)

Sidevisninger: 6.108.860 pr. mdr. (ALT.dk)

Nyhedsbreve: 41.000

Facebooks likes: 54.000

Instagram følgere: 89.600

Magasinet

Udgivelser: 12 gange på et år.

Læsertal: 122.000

Læserprofil

78% af læserne er kvinder

47% af de kvindelige læsere er i alderen 20-40 år

43% af de kvindelige læsere er højtuddannede

84% af de kvindelige læsere vil gerne betale ekstra for kvalitets produkter

73% af de kvindelige læsere er meget/ret interesseret i mode

47% af de kvindelige læsere betaler gerne ekstra for et kendt varemærke

Magasinet

ARTIKLER
Eurowoman bringer spændende og aktuelle artikler samt interviews med interessante kvinder, der har kant og tør skille sig ud.

MODE
Hver måned viser Eurowoman smukke og inspirerende modeserier med det bedste danske og internationale design, shopping guides, der passer til sæsonen og de bedste køb, man kan finde i butikkerne netop nu.

SKØNHED & SUNDHED
Eurowoman holder læserne opdateret på de bedste nyheder inden for skønhed og sundhed. I Eurowoman kan man møde kvinder, der kan inspirere med masser af skønne tips til et bedre velvære.

bottom of page