ALT FOR DAMERNE VIL PÅ EN GANG UNDERHOLDE, PROVOKERE, BEVÆGE OG BERIGE GENNEM STÆRKE ARTIKLER, HISTORIER OG FORTÆLLINGER - HVER ENESTE UGE
MÅLGRUPPE
ALT FOR DAMERNE HENVENDER SIG TIL VELUDDANNEDE, STILBEVIDSTE OG SELVSTÆNDIGE KVINDER PRIMÆRT I ALDERSGRUPPEN 25-49 ÅR.
INDHOLD
ALT FOR DAMERNE INDEHOLDER INTERVIEWS OG ARTIKLER MED AKTUELLE PERSONER OG EMNER, DER GIVER STOF TIL EFTERTANKE OG INDBYDER TIL LEVENDE DEBATTER
ALT FOR DAMERNE HÅNDPLUKKER DESUDEN ALT DET BEDSTE INDEN FOR BRUGBAR MODE OG SKØNHED, VIRKELIGHEDSNÆR SUNDHED, INSPIRERENDE BOLIGINDRETNING OG APPETITLIGE OPSKRIFTER PÅ MAD TIL BÅDE HVERDAG OG WEEKEND
MAGASINET
UDGIVELSER: 52 OM ÅRET
LÆSERTAL: 200.000
FORMAT: 208x278MM
ONLINE
UNIKKE BRUGERE: 880.000 PR. MD.
NYHEDSBREVE: 27.500
FACEBOOK FØLGERE: 70.000
INSTAGRAM FØLGERE: 88.000
af læserne er kvinder
af de kvindelige læsere går meget/ret meget op i sundhed
af de kvindelige læsere er i alderen 25-49 år
af de kvindelige læsere betaler gerne ekstra for et kendt varemærke
af de kvindelige læsere er højtuddannede
af de kvindelige læsere er meget/ret meget interesseret i boligdesign/indretning
af de kvindelige læsere betaler gerne ekstra for kvalitet
af de kvindelige læsere er meget/ret interesseret i at følge med i kultur/bøger/film/musik