top of page
alt_logo.gif

ALT FOR DAMERNE VIL PÅ EN GANG UNDERHOLDE, PROVOKERE, BEVÆGE OG BERIGE GENNEM STÆRKE ARTIKLER, HISTORIER OG FORTÆLLINGER - HVER ENESTE UGE

MÅLGRUPPE

ALT FOR DAMERNE HENVENDER SIG TIL VELUDDANNEDE, STILBEVIDSTE OG SELVSTÆNDIGE KVINDER PRIMÆRT I ALDERSGRUPPEN 25-49 ÅR.

 

INDHOLD

ALT FOR DAMERNE INDEHOLDER INTERVIEWS OG ARTIKLER MED AKTUELLE PERSONER OG EMNER, DER GIVER STOF TIL EFTERTANKE OG INDBYDER TIL LEVENDE DEBATTER

 

ALT FOR DAMERNE HÅNDPLUKKER DESUDEN ALT DET BEDSTE INDEN FOR BRUGBAR MODE OG SKØNHED, VIRKELIGHEDSNÆR SUNDHED, INSPIRERENDE BOLIGINDRETNING OG APPETITLIGE OPSKRIFTER PÅ MAD TIL BÅDE HVERDAG OG WEEKEND

18_DK_ALT_20_001.jpg

MAGASINET

UDGIVELSER: 52 OM ÅRET

LÆSERTAL: 200.000

FORMAT: 208x278MM

ONLINE

UNIKKE BRUGERE: 880.000 PR. MD.

NYHEDSBREVE: 27.500

FACEBOOK FØLGERE: 70.000

INSTAGRAM FØLGERE: 88.000

85%

af læserne er kvinder

74%

af de kvindelige læsere går meget/ret meget op i sundhed

37%

af de kvindelige læsere er i alderen 25-49 år

70%

af de kvindelige læsere betaler gerne ekstra for et kendt varemærke

48%

af de kvindelige læsere er højtuddannede

63%

af de kvindelige læsere er meget/ret meget interesseret i boligdesign/indretning

86%

af de kvindelige læsere betaler gerne ekstra for kvalitet

52%

af de kvindelige læsere er meget/ret interesseret i at følge med i kultur/bøger/film/musik

lÆSERPROFIL

bottom of page